marți, 8 septembrie 2009

Aproape de 3 ani

Am emotii, luni pe 14 septembrie David va implini 3 anisori, iar sambata este marea petrecere aniversara. Vom strange la mica noastra curte oamenii care vac parte din viata noastra si a fiului nostru si care, prin vorbele ori faptele lor ne-au facut-o mai usoara.
Mi-e greu sa vorbesc depsre fiecare in parte, am sa le multumesc la momentul potrivit. Important e ca, asa putini cum sunt, sunt fericita ca fac parte din universul meu.

Nimeni nu e perfect, si eu am o multime de defecte, dar incerc sa iau de la fiecare parte buna si sa-mi creez doar amintiri frumoase legate de oameni. Imi place intelepciunea nativa a mamei mele,chiar daca are mari probleme la exprimarea sentimentelor. Ador inocenta lui Tibi, dar se lasa atat de greu convins sa puna umarul la ceva. Imi place ca Anda e sigura pe ea si generoasa, dar nu inteleg de ce nu se cupleaza cu cineva.

Imi place de mine ca am inceput sa-mi deschid mintea si sufletul, dar nu-mi place ca uneori ma enervez repede si pe cine nu trebuie, imi iubesc sotul pentru tot ceea ce este el, dar as vrea sa zambeasca mai mult si sa fie mai copilaros. Vezi? Asta vrea :ca sambata sa nu fie doar o petrecere, ci o sarbatoare a vietii asa cum este ea, asa cum suntem noi cu bune si rele.

Sa fim oameni pentru o zi si sa ne uitam cu totii la David implorand cerul pentru o minune: ca el sa vorbeasca la urmatoarea aniversare si sa comenteze cadourile primite. Nu-mi mai doresc de mult nimic in afara de asta si usor -usor poate ca visul meu se va implini. Majoritatea invitatilor m-au intrebat ce sa-i aduca lui David si n-au inteles ca voiam sa se aduca DOAR PE EI, CU SPIRITUL CURAT sa-i dea catusi de putin din energia lor pozitiva pentru ca fiul meu fie la fel ca ei: un om cu calitati si defecte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu