vineri, 5 noiembrie 2010

A venit Claudia

David este în vacanţa intertrimestrială. Marţi mi-am luat eu o zi de concediu, în rest a stat cu tata şi cu "mamaie Acheta". Ieri a venit Claudia, singura terapeuta din vechea gardă, ca să zic aşa cu care ne vedem din când în când.
Când a vazut-o întâi a vociferat " Nu vine Audia!, unde e mami?..." am plecat cu greu de dimineaţă, mi se rupea sufletul de el să văd cât suferă că rămâne fără mine...
Până la urmă a acceptat-o şi chiar s-au distrat ziua întreagă.
Cert e că seara, Claudia ne-a spus că, deşi a trecut doar o lună şi jumătate de când n-a mai stat cu el progresele sale sunt vizibile, pronunţă mult mai bine cuvintele şi şi-a îmbăgăţit vocabularul. este spontan, plin de energie (să-l vedeţi cum aleargă cu tricicleta pe stradă!!!!) şi cognitiv-comportamental este mult mai bine!
Ne-am bucurat foarte mult. Am convenit cu ea să vină odată pe lună ca la un fel de evaluare. Mi-e tare dragă, e un copil bun Claudia şi cred că va fi într-o zi un terapeut pe cinste!
Ce-a mai facut David între timp...
- Are acasă "piamiu", de fapt un sintetizator grozav şi se distrază impovizând!
-Marţi a făcut o pictură abstractă, dar foarte interesantă pe care i-am expus-o în foişor.
-Într-o seară ne întorceam cu maşina acasă şi cânta o piesă românească al radio. Am început să cânt şi eu, dar fiu meu mi-a spus clar " Nu câtă mami, câtă fata!". a fost atât de drăguţ....

Şi încă ceva: încercaţi PURE DHA, este un produs grozav, care chiar ajută, este un neurotrofic ok.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu