vineri, 1 octombrie 2010

Adevar graiesc copii

Azi am sa scriu putin din lipsa de timp
Vreau sa va povestesc ce s-a intamplat ieri. S-a dus Florin sa-l ia de la gradinita si o fetita l-a tras de mana:
- Tata lu david?...vreau sa-ti spun ceva.
-Spune!
- Sa stii ca David a invatat sa vorbeasca!

A fost cel mai frumos compliment auzit vreodata e el, de mine. A fost ca si cand micuta aceea ne-ar fi dat un premiu pentru „intraga activitate“. A fost cevaul pe care-l asteptam de mult.
A fost...
si inca ceva

L-a picat ploaia zilele trecute si a cocluzionat APA E UDA!!!!

Cea mai draguta concluzie a sa.

3 comentarii:

  1. Si noi am experimentat aceasta situatie, si noua ne-au spus niste copii, foarte incantati, ca Dani a invatat sa vorbeasca. Si eu m-am bucurat foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce nu ati mai scris despre evolutia lui David? Sunteti o mama deosebita!

    RăspundețiȘtergere
  3. Admirabil....putin spus admirabil.... si va dau dreptate 100%. Nu terapia ABA face totul, eu sunt de parere ca in recuperarea mucutului cel mai mare procent il reprezinta dragostea voastra, a parintilor, rabdarea de a-l invata totul pas cu pas...si stiu ca sunt pasi mici dar siguri. Totodata admir atitudinea dumneavoastra si "eforturile" dumneavoastra pentru recuperarea micutului. Eu, personal nu trec printr-o astfel de situatie in viata personala, insa am la gradinita un copil cu TSA pe care il iau zilnic cu masina si am invatat foarte multe de la el. Deasemenea si el merge zilnic la terapie dar am observat ca si incluziunea acestuia in grupul de la gradinita il ajuta foarte mult atat timp cat atitudinea educatoarei este ok si aceasta isi face meseria. Ultimul nostru progres a fost acceptarea de catre copil sa coloreze kiar daca mai avem mult de lucru pana la realizarea unor lucrari ok. Mentionez ca inainte de a merge la gradi nu accepta nici sa tina culoarea in mana, daramite sa coloreze, tocmai de aceea il consider un pas important. Si de asemeni l-am convins sa picteze prin tehnica dactilopicturii, un pas foarte important tinand cont de faptul ca inainte nu accepta sa se murdareasca pe maini sub nici o forma.Ii urez multa sanatate lui David si la cat mai multe progrese. Sa dea Dumnezeu sa va aduca cat mai multe bucurii. Astept sa mai postati despre evolutia lui David. M -a emotionat foarte tare tot cea ce a-ti scris. La revedere

    RăspundețiȘtergere