vineri, 15 ianuarie 2010

Un alt inceput

Aseara David a facut cunostinta cu Laura si Ana, noile lui terapeute pe care le-a indragit imediat, pe Ana chiar a pupat-o, ia spus sa faca nani cu el. Laura e o tipa deosebita, dedicata lucrului cu cei mici. Sper sa-si dea seama ca poate fi intr-adevar o buna coordonatoare si eu i-am oferit sansa sa incerce cu David.

Am un sentiment destul de bun, de saptamana viitoare ne reintram in ritm. Azi dimineata Mok a facut doua faze dragute. Ne jucam cu tractoarele si mi-a spun ca se invarte ceva.
-roata, spun eu
-Oata, spune el.
-Uite roata mare!
_uite oara maee!
-uite si roata mica.
-Doi oata, spune David foarte sigur pe matematica lui!
Minunat! A facut o adunare!
Apoi a constatat ca muzica era data destul de incet si mi-a zis:
-Aiaiiii (muzica) a tae!
-vrei sa dau muzica mai tare?
-Daaa mi-a raspuns el destul de fericit vazand ca l-am inteles si l-am ascultat.

Sa aveti si voi o zi la fel de buna ca a mea!

Un comentariu:

  1. Ne bucuram pentru voi, ca mergeti inainte si incercati totul pentru David.

    Si sa dea Dumnezeu ca acum, in noua formula de terapie, progresele sa fie si mai evidente.

    RăspundețiȘtergere