joi, 14 ianuarie 2010

3 ani si 4 luni

Asta este varsta lui David astazi. La multi ani dragul meu copil!
Ieri am divortat amiabil, "cu acordul ambelor parti" de fosta sa coordonatoare de terapie. Nepotrivire de caracter, ce sa-i faci sau mai bine zis nepotrivire intre cerere si oferta. Am avut parte de multe lucruri bune impreuna, dar cum spunea si ea, eu vreau altceva pentru David.
In seara aceasta piciul meu isi va intalni noii sai terapeuti: Laura si prietena ei. Vom face o prima sedinta impreuna, cu program stabilit de toata lumea si in interesul lui David. Sa fi intr-un ceas bun, asa cum spun eu de fiecare data.

Oricum el s-a cam rasfatat in ultima perioada, mai ales ca tati ii sufla destul de puternic in cornite. Are nevoie de un pic de disciplina in viata, ca noi toti de altfel. La gradi merge excelent si face lucruri pe care acasa nu le face sau lucruri pe care nici nu visam sa le faca vreodata: papa sandvisuri singur, cu unt, dupa ce le da sunca jos, bea lapte cu Nescuiq, desi de lapte "s-a lasat" de mai bine de 7 luni, picteaza, repeta cuvintele din poezii dupa doamna, se joaca cu picii din grupa, doarme de pranz (acasa nu mai face asta!).

Gradinita asta a fost o alegere excelenta. Ma bucur ca am avut curajul sa-l dau la stat. Gradinitele particulare nu-si justifica banii absolut deloc. Nu-mi era de niciun folos daca blanda educatoare de acum un an ii tinea toata ziua in brate, dar daca doamna Ileana ori Ioana il scot in fata sa repete o poezie, sa arate formele ori ce grozavii mai fac ei pe acolo nu face decat sa ma bucure, iar pe el sa progreseze.

Sincer, mi-s dori ca David sa aiba un frate, dar pana nu-l vad pe el recuperat nu am curajul sa fac asta. Nu se stie niciodata....

te iubesc, minune!

2 comentarii:

  1. la multi ani!
    Cum exact ati procedat pentru a arata cu degetul? Este ceva super la comunicare...interesant cum traim noi toate stradaniile acestea pentru a-i invata ceva pentru ca apoi sa-i educam sa nu mai faca asta...oare aratarea cu degetul este o etapa absolut necesara la comunicarea verbala apoi?
    Multumesc mult anticipat de raspuns

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Ana, aratatul cu degerul a aparut la David muuult mai tarziu decat in mod normal, unde dupa 2 ani si 10 luni. Cred ca pana la urma a fost prin imitare, deoarece noi ii aratam mereu cu degetul spre diferite obiecte. Majoritatea achizitiilor lui au aparut dupa multe aratari, repetari de ale noastre. Nu stiu insa daca este o etapa necesara. De exemplu, in cazul mersului, el a sarit etapa mersului in patru labe, asa ca...

    RăspundețiȘtergere