vineri, 13 noiembrie 2009

Dr. Urziceanu spune ca NU E AUTISM

Azi am fost la reevaluare. Nu mai fusesem la dna Urzineanu din ianuarie. Nici nu stiu de ce am lasat sa treaca asa de mult timp. La inceput David a fost reticent, dar femeia asta are un talent deosebit in a convinge copii sa se joaca cu ea, sa-i zambeasca, sa fie activi. Dupa mai bine de o ora si jumatate am pus intrebarea care orice parinte care se afla in biroul ei: este sau nu autism?
Ea spune ca nu este si de atata emotie, nici macar nu pot sa ma bucur suficent. Si a spus multe pe care le voi impartasi la momentul oportun pe acest blog.

Pana la urma un blog nu este ca un jurnal, nu poti fi sincer pana la capat si asta este marea tristete. Te temi si e firesc de reactiile cititorilor tai. ca te vor judeca sau ca vor folosi impotriva ta aceste informatii. da, in definitiv asta nu e blogul meu, ci a lui David. Si azi, intr-o zi de 13 am primit o veste mare. Au mai fost dati de 13 norocoase...

Sa fie asa si sa scriu mereu cu bucurie despre baiatul meu!

4 comentarii:

  1. Daca prima oara a spus ca este, macar ca exista note autiste, insuficiente pentru un diagnostic ferm, si intre timp s-au estompat, asta nu inseamna ca totul s-a rezolvat. Nici Dani nu este autist autentic si cu toate acestea exista cateva decalaje ce trebuie recuperate. Dani sta bine pe parte cognitiva, motricitate si chiar limbaj, dar partea de interactiune sociala mai are de recuperat, ca sa nu mai vorbesc de fluturatul din maini si topaitul.
    Va sfatuiesc sa continuati terapia si sa consulati niste scale de evaluare normala, facand raportul dintre varsta cronologice si cea mentala.
    Pana atunci, va uram sanatate si bafta in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  2. acum aproape 3 ani am fost si eu cu baietelul meu la dr Urziceanu,tot pt diagnostic,pt ca existau semne de ingrijorare.Am plecat de la dansa,simteam ca zbor de fericire cand mi-a zis ca nu e autism.Dar ce folos?Dupa 6 luni alti trei medici mi-au comfirmat ca e autism.Poate ca are darul sa-i apropie pe copii,sa-i faca sa se joace,dar are darul de a ne pacali,ne da sperante desarte.Eu una as fi preferat adevarul in fata.Cel mai bine continuati terapia,eventual mai consultati alti medici,sa nu va imbatati cu apa rece.

    RăspundețiȘtergere
  3. Puteți să-mi datd vă rog un număr de telefon pentru a face o programare la doamna doctor Urziceanu Rodica, vă rog?

    RăspundețiȘtergere